Vaihdepalvelu
Vapauta yrityksenne aikaa puheluihin vastaamisesta tuottavaan työhön.
Vaihdepalvelu toimii kuten yrittäjän henkilökohtainen sihteeri, joka korvaa perinteisen puhelinvastaajan ja hoitaa puheluihinne vastaamisen puolestanne.
Käyttämällä vaihdepalveluamme säästätte työaikaa ja voitte suodattaa häiritsevät telemarkkinointipuhelut. Puheluihinne vastaa aina ystävällinen ja asiansa osaava ammattilainen arkisin 07:00 – 21:00 tai laajennettuna myös 24/7. Palvelukielet ovat suomi, ruotsi ja englanti.
Palvelua hallitsette kätevästi nettiselaimen tai mobiilisovelluksen avulla.
Kokeile Vaihdepalvelua viikko maksutta!
Vaihdepalvelu pienyrityksille
Kun Vaihdepalvelu on käytössänne, vastaamme puheluihinne ohjeidenne mukaisesti. Voitte itse päättää toimenpiteet mitä haluatte vaihdepalvelumme tekevän: puheluiden yhdistäminen, soittopyyntö, tekstiviestin tai sähköpostin lähetys tai ei toimenpidettä (esimerkiksi telemarkkinointipuhelut).
Vaihdepalvelun käyttöönotto ja hallinta on helppoa. Luomme teille henkilökohtaisen käyttäjätunnuksen ja salasanan vaihdepalvelun internetsivulle. Ensimmäisellä vaihdepalvelun käyttökerralla teette palvelumäärittelyn asiantuntijamme kanssa. Tämän jälkeen aktivoitte vaihdepalvelun käyttöönne puhelimenne soitonsiirrolla. Voitte halutessanne ottaa vaihdepalvelun pois päältä poistamalla soitonsiirron puhelimestanne.
Vaihdepalveluun sisältyy myös reaaliaikainen raportointi, josta näette yksityiskohtaisesti tehdyt toimenpiteet kussakin puhelukategoriassa.
Vaihdepalvelu Enterprise
Kun Vaihdepalvelu Enterprise on käytössänne, vastaamme puheluihinne ohjeidenne mukaisesti. Puhelut voidaan luokitella yli kymmeneen kategoriaan, joita ovat esimerkiksi tuote- ja palvelutiedustelut, tarjouspyynnöt, tilaukset, laskutus, telemarkkinointipuhelut. Jokaiseen puhelukategoriaan voidaan määritellä eri toimenpiteet.
Voitte itse päättää toimenpiteet, jotka haluatte vastauspalvelumme tekevän: puheluiden yhdistäminen, soittopyyntö, tekstiviestin tai sähköpostin lähetys tai ei toimenpidettä (esimerkiksi telemarkkinointipuhelut).
Tuotamme Vaihdepalvelussa myös reaaliaikaisen raportoinnin, josta voitte seurata miten paljon aikaa ja rahaa on säästynyt Vaihdepalvelun avulla. Mikä tärkeintä, näette miten paljon olette saaneet lisää tarjouspyyntöjä, jotka aiemmin ovat voineet jäädä vastaanottamatta kiireen takia.
Ominaisuudet
- Markkinointipuheluiden, yhteystietopäivittäjien ja gallup-kyselyiden suodatus
- Helppo käyttöönotto ja hallinta joko mobiilisovelluksen tai internet-käyttöliittymän avulla.
- Kaikki puhelut käsitellään ohjeittesi mukaisesti
- Puhelut ohjataan vaihteesta ohjeittenne mukaisesti oikealle henkilölle organisaatiossanne
- Sopii erinomaisesti tilanteisiin, joissa ei ole tarvetta palkata kokoaikaista sihteeriä tai tarve on tilapäistä
- Pidä palaverisi ja lomasi rauhassa, me vastaamme sillä aikaa puheluihisi!
- Asiakkaiden tarjouspyynnöt ja tilaukset eivät mene kilpailijoille, kun asiakaspuheluihin vastataan
- Enemmän vastattuja puheluita tarkoittaa enemmän tarjouspyyntöjä
- Asiakastyytyväisyys paranee, kun puheluihin vastataan
- Yrityksen imago paranee, kun asiakkaiden puheluihin vastataan
- Aika säästyy tuottavaan työhön – ei turhaa puhelimessa puhumista
- Varmistat, että markkinointi-investoinnit eivät valu hukkaan, koska asiakaspuheluihin vastataan
- Äärimmäisen edullinen verrattuna hyötyihin
- Avausmaksu: 0 €
- Kuukausimaksu: 49 €
- Vastattu puhelu: 1,49 €