Hyppää pääsisältöön

Vaihdepalvelu

Vapauta yrityksenne aikaa puheluihin vastaamisesta tuottavaan työhön.

Vaihdepalvelu toimii kuten yrittäjän henkilökohtainen sihteeri, joka korvaa perinteisen puhelinvastaajan ja hoitaa puheluihinne vastaamisen puolestanne.

Käyttämällä vaihdepalveluamme säästätte työaikaa ja voitte suodattaa häiritsevät telemarkkinointipuhelut. Puheluihinne vastaa aina ystävällinen ja asiansa osaava ammattilainen arkisin 07:00 – 21:00 tai laajennettuna myös 24/7. Palvelukielet ovat suomi, ruotsi ja englanti.

Palvelua hallitsette kätevästi nettiselaimen tai mobiilisovelluksen avulla.

Kokeile Vaihdepalvelua viikko maksutta!

Lataa sovellus Google PlaystaLataa sovellus App Storesta

Ota yhteyttä, niin kerromme lisää

tai
Varaa maksuton tarvekartoitus
Voit ottaa yhteyttä myös sähköpostilla yrityksille@16100.fi tai puhelimella 020 703 2810.

Vaihdepalvelu pienyrityksille

Kun Vaihdepalvelu on käytössänne, vastaamme puheluihinne ohjeidenne mukaisesti. Voitte itse päättää toimenpiteet mitä haluatte vaihdepalvelumme tekevän: puheluiden yhdistäminen, soittopyyntö, tekstiviestin tai sähköpostin lähetys tai ei toimenpidettä (esimerkiksi telemarkkinointipuhelut).

Vaihdepalvelun käyttöönotto ja hallinta on helppoa. Luomme teille henkilökohtaisen käyttäjätunnuksen ja salasanan vaihdepalvelun internetsivulle. Ensimmäisellä vaihdepalvelun käyttökerralla teette palvelumäärittelyn asiantuntijamme kanssa. Tämän jälkeen aktivoitte vaihdepalvelun käyttöönne puhelimenne soitonsiirrolla. Voitte halutessanne ottaa vaihdepalvelun pois päältä poistamalla soitonsiirron puhelimestanne.

Vaihdepalveluun sisältyy myös reaaliaikainen raportointi, josta näette yksityiskohtaisesti tehdyt toimenpiteet kussakin puhelukategoriassa.

Vaihdepalvelu Enterprise

Kun Vaihdepalvelu Enterprise on käytössänne, vastaamme puheluihinne ohjeidenne mukaisesti. Puhelut voidaan luokitella yli kymmeneen kategoriaan, joita ovat esimerkiksi tuote- ja palvelutiedustelut, tarjouspyynnöt, tilaukset, laskutus, telemarkkinointipuhelut. Jokaiseen puhelukategoriaan voidaan määritellä eri toimenpiteet.

Voitte itse päättää toimenpiteet, jotka haluatte vastauspalvelumme tekevän: puheluiden yhdistäminen, soittopyyntö, tekstiviestin tai sähköpostin lähetys tai ei toimenpidettä (esimerkiksi telemarkkinointipuhelut).

Tuotamme Vaihdepalvelussa myös reaaliaikaisen raportoinnin, josta voitte seurata miten paljon aikaa ja rahaa on säästynyt Vaihdepalvelun avulla. Mikä tärkeintä, näette miten paljon olette saaneet lisää tarjouspyyntöjä, jotka aiemmin ovat voineet jäädä vastaanottamatta kiireen takia.

Ominaisuudet

Palvelun ominaisuudet
  • Markkinointipuheluiden, yhteystietopäivittäjien ja gallup-kyselyiden suodatus
  • Helppo käyttöönotto ja hallinta joko mobiilisovelluksen tai internet-käyttöliittymän avulla.
  • Kaikki puhelut käsitellään ohjeittesi mukaisesti
  • Puhelut ohjataan vaihteesta ohjeittenne mukaisesti oikealle henkilölle organisaatiossanne
  • Sopii erinomaisesti tilanteisiin, joissa ei ole tarvetta palkata kokoaikaista sihteeriä tai tarve on tilapäistä
  • Pidä palaverisi ja lomasi rauhassa, me vastaamme sillä aikaa puheluihisi!

Palvelun hyödyt
  • Asiakkaiden tarjouspyynnöt ja tilaukset eivät mene kilpailijoille, kun asiakaspuheluihin vastataan
  • Enemmän vastattuja puheluita tarkoittaa enemmän tarjouspyyntöjä
  • Asiakastyytyväisyys paranee, kun puheluihin vastataan
  • Yrityksen imago paranee, kun asiakkaiden puheluihin vastataan
  • Aika säästyy tuottavaan työhön – ei turhaa puhelimessa puhumista
  • Varmistat, että markkinointi-investoinnit eivät valu hukkaan, koska asiakaspuheluihin vastataan
  • Äärimmäisen edullinen verrattuna hyötyihin

Palvelun hinnoittelu
  • Avausmaksu: 0 €
  • Kuukausimaksu: 49 €
  • Vastattu puhelu: 1,49 €
Ota yhteyttä sähköpostilla yrityksille@16100.fi tai soita 020 703 2810, niin kerromme lisää.